Všechny články
E-motion – trancový svátek na Flédě
Ekonomická krize nutí blondýny barvit si vlasy na tmavo
Kvůli krizi na tmavo. Z Británie dorazila zpráva, že tamní blondýnky si z obavy ze ztráty zaměstnání barví vlasy na tmavo. Tento trend je patrný zvláště v poslední době kdy sílící ekonomická krize má za následek hromadné propouštění ze zaměstnání. 62% lidí totiž zastává názor, že brunety působí na pracovišti seriózněji než blondýnky.
Krize a Velikonoce – vejce a sladkosti zadarmo
Nečtěte nic, kde je slovo krize
Virální marketing – oblíbený nástroj firem v době krize
Co je to virální marketing. Virální marketing je metoda, používaná k dosažení růstu povědomí o značce, produktu nebo službě. Využívá neřízeného šíření informací mezi lidmi. Toto lavinovité šíření lze přirovnat k virové epidemii, proto také název virální. Nejčastěji se jedná o e-maily s vtipným a zajímavým obsahem nebo odkazem na www stránku například s videem na YouTube.