Ekonomická krize snižuje firmám zisky.
V České republice je v současné době několik tisíc firem, které zatím neřešily, nebo špatně řešily podobu a funkčnost své webové prezentace nebo e-shopu. Většinou se zodpovědní pracovníci či majitelé vymlouvali, na nedostatek času. Nyní však v mají mnohých firmách díky nedostatku zákazníků času dost.
Kvalitní www stránky a e-shop
Kvalitní a dobře optimalizované www stránky nebo e-shop jsou i ze strany velkých firem často podceňovanou záležitostí. Přitom v podstatě neexistuje obor, ve kterém by kvalitní firemní stránky nebo e-shop nebyl jednoznačným přínosem.
Příliv nových zakázek díky krizi.
V podstatě všechny webdesignové firmy hlásí v posledních měsících prudký nárůst počtu zakázek na nové weby a e-shopy. To znamená, že mnohé firmy si tuto skutečnost konečně uvědomily a snaží se dohnat co se dá.
Nový e-shop nebo www stránky co nejdříve.
Kvůli zvýšené poptávce po webdesignových službách doporučuji nový e-shop nebo www stránky řešit co nejdříve. I v období krize platí čím vyšší poptávka, tím vyšší ceny.
Další články k tématu:
E-shopy mohou na krizi vydělat
Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
Vložte komentář