Hospodářské noviny radí.
Nečtěte nic, kde je slovo krize. To se od 20. 3. 2009 mohou dočíst návštěvníci internetových Hospodářských novin. Přesto s tím kupodivu i jako šéfredaktor prvního magazínu o krizi v ČR souhlasím. Až na jednu malou drobnost.
O krizi čtěte, ale u specialistů.
Rozdíl v kvalitě článků o krizi na velkých zpravodajských serverech a specializovaném magazínu o krizi (mezi nejlepší patří např. www.krize-cr.cz) je propastný. Pro kvalitní elektroniku přece taky nepůjdete do hypermarketu, ale do specializovaného obchodu.
Krize, PR a pořád dokola
Internetová média (možná i papírová, ale to nevím, protože je nečtu) servírují čtenářům většinou zvláštní mix informací o krizi kombinovaný s PR články, zadaných nějakým developerem nebo automobilkou. Jednoznačně souhlasím – nečíst.
Hledat: krize
Na jednom nejmenovaném hyper zpravodajském serveru jsem zadal vyhledání slova krize.
Výpis titulků nalezených článků:
Finanční krize milenkám nepřeje, manažeři šetří
Ceny nemovitostí už téměř dosáhly dna, tvrdí autoři studie o finanční krizi
Finanční krize v Americe by mohla brzy skončit, naznačuje index PMI
Svůdnému spodnímu prádlu se v ekonomické krizi daří
Kupte si auto, určitě ušetříte: octavia za cenu loňské fabie
atd…
To myslím pro ilustraci úplně stačí.
Nečtěte nic, kde je slovo krize
Autor článku v Hospodářských novinách si možná neuvědomil, že inkriminované slovo má i v titulku svého dílka. Já proto přidávám: „nečtěte Nečtěte nic, kde je slovo krize“. Čtěte Krizi v ČR.
Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
Buďte první, kdo přidá komentář k tomuto článku!