Ostatní politické strany jsou mimo úplně.
Ivan Kvis z magazínu Krize v ČR dostal zajímavý nápad a jak je jeho zvykem, okamžitě jej realizoval. Rozhodl se otestovat kvalitu optimalizace webových stránek politických stran.
Krize hýbe světem.
Test zjistil, jak kvalitně prezentují svá řešení ekonomické krize na internetu. Test proběhl zcela novým a netradičním způsobem.
Test pozice stránek na výraz „krize v čr“
Jak jsme testovali? Do vyhledávače Google a Seznam jsme zadali výraz „krize v čr“. Poté jsme ve výpisu výsledků hledali první webové stránky patřící některé z politických stran. Pro zajímavost uvádíme v pořadí i pozici magazínu Krize v ČR.
To je pro případ, že by si některá strana u nás chtěla objednat optimalizaci.
Test na Google
Zde je výsledek z vyhledávače Google – 17. 09. 2009, 7:35.
1. místo – Krize v ČR
16. místo – ČSSD
Nejvýše z politických stran je tedy ve vyhledávání ČSSD.
Test na Seznamu
Zde je výsledek z vyhledávače Seznam – 17. 09. 2009, 7:36.
1. místo – Krize v ČR
10. místo – ČSSD.
Nejvýše z politických stran je tedy ve vyhledávání ČSSD.
Kde je „pravice“?
Nejlepších výsledku dosáhla jednoznačně ČSSD. Kde jsou naše „moderní pravicové strany“? Zřejmě nemají na optimalizovanou internetovou prezentaci čas a prostředky. Jak chtějí oslovit například mladé, kteří se většinou na televizi nedívají je mi záhadou.
Krize v ČR je první.
Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
Buďte první, kdo přidá komentář k tomuto článku!