Prodávají se převážně levnější modely v cenách do 200.000 Kč.
Prodejci vířivek bijí na poplach. Zatímco doposud se prodávaly nejvíce luxusní a výborně vybavené modely, letos došlo kvůli ekonomické krizi k výraznému obratu. Prodej vyšších modelů se v podstatě úplně zastavil a prodeje drží nad vodou jen základní modely s cenou do 200.000.
Marže pod 100%!
Jeden z distributorů vířivých van, který zde nechce být jmenován, nám doslova řekl: „Pokud to takto půjde i příští rok, nebudou mít lidé od vířivek co žrát.“ Marže navíc u tohoto typu zboží klesla poprvé od vynálezu vířivky pod 100%. To může být pro některé prodejce likvidační, protože na takto vysoký zisk byli odjakživa zvyklí.
Za všechno může krize.
Jestliže u nás lidé šetří už i na tak základním vybavení každé domácnosti, je to s ekonomikou velmi zlé.
Krize v ČR byla u předání vířivé vany zákazníkovi.
Přijali jsme pozvání zákazníka, který se za svoji levnou vířivku nestydí (všichni jeho přátelé mají dražší) a natočili jsme krátký dokument z prvního spuštění.
Přestože této levné vířivce chybí některé luxusní funkce, jako třeba záloha hodin při výpadku eletrického proudu, plní svou funkci na jedničku.
Vířivá vana – video.
Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
Vložte komentář