Křišťálová lupa 2009 a magazín Krize v ČR.
Magazín Krize v ČR se letos rozhodl získat ocenění v anketě Křišťálová lupa 2009 hned ve třech kategoriích. Usilujeme o nominace v kategoriích média – specializovaná, osobnost roku a projekt roku, uvedl šéfredaktor Krize v ČR Ivan Kvis.
Pro první účast v této prestižní anketě jsme si stanovili poměrně skromné cíle. Rádi bychom zvítězili alespoň ve dvou kategoriích, dodává Ivan Kvis.
Historie ankety Křišťálová lupa 2009
Za vznikem ankety Křišťálová lupa se musíme vrátit až do roku 2005. V lednu 2005 zkoumá Stanislav Gross 2.1 milionu korun od svého strýce Františka Vika. Vytahuje z igelitové tašky bankovku po bankovce a za použití lupy zjišťuje, že peníze jsou křišťálově čisté.
Má ale oprávněný strach, že média pracující v žoldu jeho politických protivníků tuto křišťálovou čistotu zpochybní. Dostane však geniální nápad, jak si naklonit internetová média.
Anketa se měla původně jmenovat Křišťálový lup.
Geniální tah Stanislava Grosse spočíval v založení ankety o Cenu českého internetu. Nominováni mohli být pouze ti, kteří o kauze „Křišťál“ informovali kompatibilně s názorem a potřebami Stanislava. Vítěze potom vybírali čtenáři a hlasování bylo taktéž křišťálově čisté.
Pro anketu navrhoval Stanislav Gross původně název Křišťálový lup. PR poradci mu však tento název rozmluvili a doporučili anketu pojmenovat Křišťálová lupa. Tak se posléze i stalo.
Návod jak hlasovat v anketě Křišťálová lupa 2009.
Magazín Krize v ČR přináší jako první obecně platný a jednoduchý návod, jak hlasovat v anketě Křišťálová lupa 2009.
Hlasování začíná 21. září 2009. Návod a odkaz bude zde.
Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
Buďte první, kdo přidá komentář k tomuto článku!