Maloobchodní prodej kvůli krizi klesá.
Celková čísla maloobchodního prodeje jsou letos nižší a může za to probíhající ekonomická krize. Internetových obchodů se to však zatím dotýká jen minimálně. Je to tím, že lidé více zkoumají, kde nakoupí levněji a výhodněji.
Malé e-shopy krizi údajně nepřežijí.
Manažeři velkých e-shopů často šíří názor, že velké množství malých internetových obchodů krizi nepřežije. Částečně tento názor sdílím, ale hlavně v tom vidím jejich lhaní si do vlastní kapsy, protože velké e-shopy jsou ohroženy stejně jako ty malé. Dělit e-shopy na malé a velké je totiž naprostý nesmysl. E-shopy se dělí na dobré a špatné. Myslím si, že přežijí jen ty dobré bez ohledu na svou velikost.
Přežít krizi pomůže specializace a nové technologie.
Restrukturalizace menšího e-shopu bude mnohem rychlejší a efektivnější než jakákoliv změna obrovského molochu, kde po dlouhém úsilí často zjistí, že změna v podstatě ani možná není. Také zavádění nových technologií pro optimalizaci přístupů z vyhledávačů a chování zákazníků v e-shopu bude u menšího obchodu přinášet viditelné výsledky mnohem dříve.
Dobré e-shopy na krizi vydělají.
Dobře navržený a optimalizovaný e-shop se zajímavou nabídkou zboží na krizi vydělá. Lidé, pokud už se rozhodnou době krize něco koupit, každou korunu dvakrát obrátí než ji vydají. Podnikatelé se musí přizpůsobit a snížit náklady na prodej zboží na minimum. Cestou je e-shop, dobrý e-shop.
Další články k tématu:
Tvorba e-shopů a webů, konjunktura v době krize
Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
Vložte komentář