Jsem doma a mám čas.
Od května letošního roku pracuji doma, protože jsem soustavně kazil pohodovou atmosféru na svém bývalém pracovišti. To pro mou manželku a mnoho ostatních znamená, že nedělám nic. V optice této logiky tedy mohu bez problémů provádět všechny činnosti nutné k hladkému chodu domácnosti.
Mezi mé úkoly patří placení složenek na poště.
Mezi mé povinnosti patří i placení složenek na poště. Možná namítnete, že placení složenek starou papírovou metodou je nemoderní. Pokud to skutečně namítnete, budete mít pravdu. Já mám však z placení převodem za použití internetového bankovnictví strach. A kdo jiný, než certifikovaný počítačový specialista může mít strach oprávněnější.
Je však možné, že po zkušenosti z placení složenek před čtrnácti dny na místní pobočce České pošty svůj konzervativní způsob placení změním.
Mnoho služeb, zákazníkova smrt.
Na naší pobočce České pošty byla v osudný den otevřena a obsluhována dvě okénka. U obou okének bylo možné složenky zaplatit. U každého okénka byl jen jeden zákazník. Situace na první pohled téměř ideální. Přesto mi obyčejné zaplacení složenek zabralo třičtvrtě hodiny.
Proč?
U jednoho z otevřených okének bylo možné kromě zaplacení složenek a miliónu* dalších skvělých vychytávek, využít také nabídky služeb Poštovní spořitelny. Úvěru od Poštovní spořitelny se bohužel rozhodl využít i pán přede mnou. Sám jsem si nikdy nepůjčoval a nevím tedy, jak dlouho trvá vyřízení jinde. Na České poště to však opravdu TRVÁ, to už vím zcela bezpečně. Během vyplňování žádosti o úvěr se vytvořila fronta až ven.
Už vůbec raději nezmiňuji naprosto nedůstojné podmínky pro samotného žadatele o úvěr. Dodnes nemohu z hlavy dostat jeho čistý měsíční příjem, bydliště, rodinný stav a předmět podnikání. To vše jsem si musel vyslechnout, protože takzvaná bezpečná zóna mě před těmito informacemi nijak neochránila. No dobře, nakonec to tedy zmiňuji.
Bystří čtenáři magazínu Krize v ČR jistě namítnou: „co druhé okénko?“. Je to správná otázka. U druhého okénka paní vyřizovala něco na Czech POINTu a bylo slyšet pouze: „nefunguje to!“ a „já to opravdu potřebuji!“. Od té doby jsem složenky platit nebyl, ale tipuji, že tam ta paní stojí dodnes.
Kdo to vymyslel?
Kdo vymyslel integrovat takto velké množství služeb do naprosto nevyhovujících podmínek si zaslouží vyhazov. Možná by se s tím dalo něco dělat. Jsem k dispozici: http://prace.kvisova.cz/
*miliónu – je to jen obrazně ve smyslu hodně. Přesný počet nabízených služeb na naší pobočce České pošty neznám.
Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
Vložte komentář