Internet je v krizi, mohou za to vyhledávače.
Potřebujete rychle získat nějakou informaci? Nejjednodušší, nejrychlejší a dnes také nepoužívanější cestou je internet. Abychom hledanou informaci našli, musíme použít vyhledávač. V okolním světě téměř všichni uživatelé volí Google, u nás většina používá Seznam (ať jsou oficiální statistiky jakékoliv). Které volba je lepší vám neřeknu, protože ani jeden z nich mi neplatí za reklamu. Oba však mají stejný problém. Na horních pozicích často zobrazují neaktuální informace. Nestíhají totiž zařazovat nové.
Jak vlastně vyhledávače fungují.
Představte si, že máte nějakou zásadní informaci, kterou chcete lidem na internetu sdělit co nejdříve. Jak dlouho bude trvat než vaši informaci bude moci někdo najít? Dlouho.
Den první
Vytvoříte www stránky, vložíte na ně informace a text dokonale zoptimalizujete pro vyhledávače (pokud to neuděláte, vaši informaci nenanajde nikdy nikdo). Vyhledávačům dáte o existenci své stránky v rámci urychlení vědět.
Den druhý až třináctý
Pracujete na optimalizaci. Je potřeba aby na vaši stránku vedly odkazy, protože pak vyhledávač nabude dojmu, že stránky jsou kvalitní.
Den čtrnáctý
Vyhledávač už o vašich stránkách konečně ví. Ve výsledku vyhledávání se však zatím nevyskytují.
Den patnáctý až dvaadvacátý
Pracujete na optimalizaci.
Den třiadvacátý
Ve výsledcích vyhledávání se už vaše stránky vyskytují, ale na klíčová slova, které nepotřebujete.
Den čtyřiadvacátý až třiatřicátý
Pracujete na optimalizaci.
Den čtyřiatřicátý
Konečně je informace na viditelné pozici.
Takhle nějak to je za předpokladu, že jste SEO specialista, nebo optimalizaci zadáte odborníkům. Jinak se vaše stránky na viditelnou pozici nedostanou nikdy.
Vyhledávače nestíhají
Problém internetu je, že www stránky na něm přibývají tak rychle, že vyhledávače absolutně nestíhají jejich zpracování a následné nabízení uživatelům ve výsledcích vyhledávání.
Stránky hned, nebo nikdy
Pokud plánujete vlastní www stránky, počítejte s tím, že opravdu trvá dlouho, než jsou skutečně vidět.
Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
a následné“nabízaní“ uživatelům
Díky, opraveno.
Není zač,pane šéfredaktore.